2014. december 20., szombat

Novemberi-decemberi kedvencek

Sziasztok! Sok idő után itt van egy újabb kedvences bejegyzés, de mivel a novemberi időhiány miatt elmaradt, így úgy gondoltam, hogy összevonom a decemberrel, így két hónap kedvenceit láthatjátok.

Most már rendszeresek lesznek a bejegyzések, nagyon sok ötletem van, azokat mindenképpen szeretném megvalósítani, úgyhogy hivatalosan is visszatértem! :)


 Yves Rocher - Sebo Végétal arckrém
Az első kedvencem egy Yves Rocherben vásárolt arckrém, amiről mintát kaptam a törzsvásárlói kártyám mellé. Bőrhibákra és zsírosabb bőrre ajánlják. Igaz, a mintából csak két használatot tudtam kipréselni, de tetszett a formulája, és úgy gondoltam, hogy kipróbálom. Az üzletben 3500 forint körül volt, de az eladó adott nekem kedvezményt, így lejött belőle egy ezres, aminek nagyon örültem, mert majdnem nem vásároltam meg az ára miatt. Már pár hete használom, és azt vettem észre, hogy tényleg kevesebb a pattanásom. Egyébként smink alá is tökéletes, mert hidratál, és a könnyű formulája miatt hamar beszívódik, úgyhogy egyből mehet rá a BB krém vagy az alapozó.


 


Dove - Oxygen sampon
Már hónapok óta szemeztem a Dove-nak az új samponjával, de nem mertem megvenni, mert nagyon kevés sampon válik csak be nekem, és nem akartam pénz kidobni rá. Végül mégiscsak megvettem (nem emlékszem, hogy mi késztetett erre a lépésre), és ki is próbáltam, mert már nagyon kíváncsi voltam. Hát, először nem igazán vált be, csak még jobban összeragadt a hajam, és szörnyű érzés volt. Emiatt félre is tettem, majd megint a kezembe akadt, mert nem hagyott nyugodni. Végül arra jutottam, hogy valószínűleg én voltam a béna, mert másodjára olyan könnyed és dús tincseket varázsolt nekem, hogy csak tátottam a számat. Nagyon imádom, most már nem is akarok mást használni!
Catrice - Eye Brow Sylist szemöldökceruza
Eleinte port használtam a szemöldökeim feltöltésére, majd megvásároltam az Essence szemöldökceruzáját, amivel nem voltam annyira megelégedve, a színe is vöröses beütésű volt, illetve a kis kefét a kupakja végén nem szerettem, szerintem azok a fajta kefék nem működnek valami jól. A Catrice Eye Brow Stylistját már nagyon sok helyen láttam, és hihetetlenül megtetszett, hogy a végén egy olyan kis kefe található, amivel a szemöldökömet szoktam fésülgetni. Be is szereztem, és nem bántam meg, mert nagyon szuper a ceruza része is, de hihetetlenül praktikus a végén lévő, használható kefe. 


Manna - Teafa illóolaj
Az első Manna rendelésemben (amiről lesz külön bejegyzés) érkezett egy teafa illóolaj is, ami után szintén régóta vágyakoztam, de egyedül ezt nem akartam megrendelni, aztán a sors úgy hozta, hogy több mindent is kellett vennem az oldalról, így mellé csaptam őt is. Elsősorban pattanásokra vettem, nem illatosítani, mert szerintem egyáltalán nincsen jó illata. Nem olyan régóta használom, de már észrevettem változást. Mivel nagyjából egy időben kezdtem el használni az Yves Rocher Sebo Végétal krémjével, így nem tudom biztosan, hogy melyik a hatásosabb, de az a legbiztosabb, ha mindkettőt használom. :)


Balea - Olajmentes sminklemosó
Ebben a két hónapban nagyon imádtam a Baleának az olajmentes sminklemosóját, aminek már csak egy nagyon picike van az alján, ezért be is szereztem egy újat belőle, de most úgy voltam vele, hogy kipróbálom a két fázisút, ami most így elsőre nem annyira tetszik, de majd csak megbékélek vele. 
Az illatát imádtam, szépen eltávolított mindent, egyedül a szempillaspirállal voltak kisebb gondjai, de azért többé-kevésbé azzal is megbirkózott, úgyhogy nincs rá panaszom. 


Catrice & Maybelline körömlakk
Két körömlakkot szerettem meg nagyon novemberben és decemberben, ezek pedig a Catrice és a Maybelline lakkjai. A Catrice-es mélyvöröset (38 Vino Tinto) eleinte nem szerettem, mert egyáltalán nem olyan volt a színe, mint az üvegben, nehezen lehetett eldönteni, hogy milyen is a színe, de végül pont ezért szerettem meg, mert nagyon sejtelmes és titokzatos (ha ennek van valami értelme :D). A tartóssága annyira nem nyűgözött le, de a színével nem tudok betelni.
Ez az első Coloramás körömlakkom, és hihetetlenül meg vagyok vele elégedve, mert hihetetlen, hogy mennyire tartós, és nem is olyan drága. Nagyon megtetszett ez az árnyalat (254), és amikor láttam, hogy mennyire szuper a tartóssága, rohantam vissza a boltba, hogy vegyek még belőle színeket, de az a helyzet, hogy semelyik másik árnyalat nem tetszik belőle, csak ez. Kicsit szomorú vagyok emiatt, sokáig nézegettem őket, próbáltam magam rávenni, hogy vegyem meg valamelyiket, úgyis fogom majd használni, de tudtam, hogy nem így lesz, mert egyik sem én voltam. Sajnálom azért, mert tényleg nagyon jó kis lakk, ez az egy szín tökéletes belőle, de a többit nem nekem találták ki. :(


 Henna festék szemöldökre és szempillára
A végére ismét egy szemöldökös dologgal jövök, amit nagyon megkedveltem az utóbbi egy hétben, pedig előtte még nem is hallottam róla. Egyik barátnőmmel sétálgattam a városban, amikor mondta, hogy egyik barátnője múltkor vett hennát a szemöldökére, és nagyon jól néz ki, és csak akkor kell újrafesteni, ha lekopik, és nem kell minden reggel ezzel foglalkozni. 
Felkeltette az érdeklődésemet, és be is mentünk abba a boltba, ahol árulják. Meglepődve láttam, hogy csak 500 forint, és úgy voltam vele, hogy egy próbát megér. Úgy volt, hogy együtt próbáljuk ki, de nekem sajnos haza kellett mennem, úgyhogy végül itthon kísérleteztem ki. Bevallom, voltak fenntartásaim, nem tudtam, hogy mit gondoljak erről a termékről, de végül csoda történt: bevált. A barátnőmé elég sötétre sikerült, csak akkor néz ki jól, ha van rajta smink; én azért próbáltam magamat visszafogni, és a természetességre törekedni, és sikerült is, mert nem feltűnő, de mégis ki van töltve a szemöldököm, és nem kell ceruzával rajzolgatnom minden nap (azért még szeretem a Catrice ceruzáját). 
 Erről mindenképpen lesz egy bejegyzés, mert nagyon jó kis dolog. Mivel én nem a fővárosban lakom, így nem tudom, hogy ott merre lehet ilyet kapni, de ha láttok hasonló dolgot, akkor próbáljátok ki, mert sok időt spórolhattok meg vele.

1 megjegyzés:

  1. Én az Yves Rocher Sebo Végétal szérumot használom és nagyon szeretem, így gondolkozom, hogy következő vásárlás során más terméket is kipróbálok a termékcsaládból. A Dove sampon nálam is egy kedvenc, de szerintem legközelebb mással próbálkozom, viszont ugyanennek a termékcsaládnak a hajpakolásáról semmi pénzért nem mondok le, mert nekem nagyon bevált. :)

    VálaszTörlés