2014. november 7., péntek

Mini DM & Rossmann haul

Egy-két dolgot sikerült beszereznem mostanában a DM-ből és a Rossmanból. Ezek a termékek ismét csak nem voltak fent a listámon, kivéve egy, de nagyon örülök nekik, mert szinte mindegyikhez akciósan jutottam hozzá, így teljesen megérte.




Szerdán az Árkádban jártam, ugyanis téli kabátot vadásztam, de végül abból nem lett semmi. Természetesen, mielőtt távoztam, muszáj volt benéznem a DM-be, ugyanis volt egy dolog, amit nagyon régen szerettem volna mér megvenni, és kipróbálni, de végül mindig másra költöttem el a pénzemet. Ez pedig nem más, mint a Garnier micellás víze.

Sok jót, és sok rosszat is hallottam róla, úgyhogy mindenképpen ki akartam próbálni, hogy az én bőrömön hogy viselkedik. Első benyomások alapján nekem tetszett, megnyugtatta a bőrömet, és szépen tisztít, de csak akkor, ha nincs az arcodon smink. Ugyanis még az alapozót sem tudja maradéktalanul eltávolítani, a tusvonalat, szempillaspirált meg egyáltalán nem. Viszont reggelente mindig ez szoktam használni sminkelés előtt, mert nagyon szépen letisztítja az arcomról a szennyeződéseket.


Mivel maradt még pár száz forintom a kozmetikai célokra, így egy Miss Sporty körömlakkot is vásároltam, a 036-os árnyalatút, ami egy szükrés-barnás árnyalat. Kicsit csalódtam, mert az üzletben a fények miatt eléggé barnásnak tűnt, de otthon már inkább szürkét láttam. De nehéz megmondani, milyen színe is van, és a kép sem adja vissza. De nem lesz a kedvenc körömlakkom, és a Miss Sporty-sak azért sem a kedvenceim, mert nem a legjobban fedő lakkok, és hosszú a száradási idejük. De a kissé unalmas színét végül sikerült feldobnom némi csillámmal, így sokkal jobban mutatott a végeredmény.

 

Pár nappal később nagyon húzott a szívem a Rossmann felé, igazából körömlakkot szerettem volna, mert nincs egy igazán jó őszi lakkom sem, úgyhogy most be szerettem volna szerezni (igaz, már mindjárt vége az ősznek). Azonban helyette egy nagyon szuper akcióba botlottam: 1300 forintért hozzájuthattam egy Essence Lash Princess szempillaspirálhoz, valamint egy Essence filces tushoz. Az előbbivel már régóta szemeztem, de mivel sok spirálom van, így nem akartam megvenni feleslegesen, a filces tusokból pedig kifogytam, úgyhogy azt mindenképpen akartam venni, mert egy utazás alkalmával praktikusabbnak bizonyulhat, mint a gél állagú társa.

 

Az összes termékkel meg vagyok elégedve valamilyen szinten, persze valamelyikkel kevésbé, de nem bántam meg, hogy pénzt költöttem rájuk. Lehet, hogy valamelyik termékről írok véleményt is (esélyes a tus és a szempillaspirál, mert a micellás vízről már ezernyi bejegyzés születhetett), de mostanában sajnos ritkábban tudok jönni, mert mire hazaérek, már szinte sötét van, és lehetetlen így fotózni (mint azt láthatjátok a nagyobb képeken).

Ti használjátok valamelyik terméket? Ha igen, melyiket, és mi a véleményetek róla? Ha nem, kipróbálnátok valamelyiket?

1 megjegyzés:

  1. Bocsi, hogy beleszólok, de ugye tudod, hogy a micellás víz, annyit takar, hogy szimpla szappanos víz? :)

    VálaszTörlés