2014. november 13., csütörtök

Joy-napos szerzeményeim


A Galmour-napokat sokkal izgatottabban vártam, hiszen rengeteg DM-es és Rossmannos kupon volt a magazinban, így azt gondoltam, jó sok új dolgot be tudok majd szerezni. A helyzet az, hogy a Joy napok alkalmával sokkal több dologra szert tettem, és az az igazság, hogy nem is csak a Joy napos kuponokkal vásároltam, hanem néhány DM-sel is. De akkor lássuk, hogy miket is sikerült beújítanom! (A képekért már előre is elnézést kérek, de ha esetleg hazajutok akkor, amikor még világos van, akkor be van borulva, így a fotók nem a legjobbak, de most már nem húzhattam tovább a frissítést). 




Volt egy Syoss hajápolási kuponom, és azt mindenképpen fel akartam használni, mert nagyon szeretem ezt a márkát, a samponjait is előszeretettel használom, ha éppen nem annyira zsíros a hajam. Viszont sampont és balzsamot próbáltam már tőlük, úgyhogy most meg akartam próbálkozni egy hajpakolással. Egyébként is izgatta a fantáziámat, rengeteg jót hallottam ilyen termékekről (róla nem, és azóta sem néztem meg, hogy milyen véleménnyel vannak erről…), és én is ki akartam próbálni, már csak azért is, mert nagyon töredezett a hajam a hajvasalástól, és egy mély ápolás igazán ráfér egyszer -kétszer. Az illata a megszokott "Syoss-illat". Eddig egyszer használtam, de rögtön nagyon puhának éreztem a hajvégeimet, és úgy vettem észre, hogy már ettől az egy alkalomtól is sokkal jobb állapotba kerültek a hajvégeim. 


A Dove testápolókra is volt kuponom. Mindenképpen akartam egy ekkora méretű testápolót, mert van egy egy literes, és egy picike, és lássuk be, egyik sem annyira praktikus, a nagy főleg utazánál. Szeretem, de elfoglalja a fél bőröndöt. Nincs sok Dove-os termékem, valamiért sosem éreztem rá késztetést, hogy vegyek, de most megtettem. Kókusz és jázminos illatban van meg. Nagyon szuper kis illat-kombó, egyből megszerettem, és a felkenés után is még sokáig érezni lehet.


Az ajkaim hihetetlenül ki tudnak száradni, sajnos nem iszok annyi vizet, amennyit kellene. Néha viszont rengeteget, de akkor sem jobb a helyzet, úgyhogy nem gondolom, hogy csak ettől függ. Ezt nem a Joy napok keretein belül szereztem, hanem egy DM-s kuponfüzetben láttam meg egy Labellós kupont, a "Hydro Care" szócskán pedig egyből meg akadt a szemem, és már egyből tudtam: nekem ő kell. Most már minden nap őt használom, tényleg hihetetlen, amit művel. Ha esetleg nektek is hasonló gondjaitok vannak, mint nekem, akkor bátran ajánlom, mert szuper kis termék.


Nem rég ugye megvettem a micellás vizet, és örültem volna, ha sminklemosásra is tudom használni, de sajnos nem így lett, mert nem olyan hatékony, mint azt vártam: az alapozót csak-csak leszedi, de a tussal és a szempillaspirállal már nem tud megbirkózni. Die_ler blogján azonban megláttam egy Baleás sminklemosót, és írta, hogy neki nagyon bevált. Amúgy is szeretem a Baleás termékeket, úgyhogy gondoltam, miért is ne? Kuponom nem volt hozzá, de egyébként is olcsó volt, úgyhogy nem vesztettem volna vele sokat. El kell, hogy mondjam, most már mindig ezt használom. Nagyon szépen leszed mindent, nem kell dörzsölnöm, a szempillaspirált is maradéktalanul eltávolítja, nem kell vele húsz percet vesződnöm. Plusz pozitívum, hogy olajat nem tartalmaz, úgyhogy az zsíros bőrűek is bátran használhatják, és az illata is nagyon szuper. Körülbelül 600 forintba került, úgyhogy abszolút megérte, én csak ajánlani tudom. 


Régóta szerettem volna már kipróbálni egy primert, mert eddig még nem használtam, és kíváncsivá tett mindig. A Catrice-nek a Prime & Fine primerét vettem meg, amiről nagyon sok rosszat hallottam, de azért egy kevéske jót is. Ennek ellenére megvettem, és nekem tökéletesen működik. Sokáig rajta marad az arcomon az alapozó, egyenletes felületet biztosít. A pórusokat ugyan nem húzza össze, mint ahogy az ígéri, de nekem ez nem jelent problémát, mert szerencsére elég kicsik a pórusaim. Amit nem szeretek benne, hogy kicsit ragacsos lesz tőle az arcom, de miután az alapozót felvittem, már egyből megszűnik ez az érzés. Őt is kupon nélkül szereztem be.


Egy 50%-os Alverdés kuponom is volt, de nálunk itt Szegeden hihetetlenül kicsike részt foglalnak el az Alverdés termékek, úgyhogy nem igazán volt miből válogatnom. Végül egy szemhéjalapozó mellett döntöttem, mert ilyenem sem volt még, általában korrektort használtam a szemhéjamra, ha tartós sminket szerettem volna készíteni. Mivel ez egy hirtelen választás volt (egyébként sajnos én így veszem meg a legtöbb terméket), nem néztem meg Krémmánián előre, hogy mit is írnak róla. Sajnos mindenki panaszkodott, hogy egyáltalán nem tartós, hogy még rosszabb, ha rajta van a szemhéjukon. Ma volt az első alkalom, hogy úgy használtam, hogy volt is rajtam szemhéjpúder. Nekem hibátlanul működött, nem mászkált el, nem fényesedett át, és tartós volt a szemsminkem, úgyhogy nekem nincs kölönösebb problémám vele. 


Már egy szemöldökceruzára is fájt a fogam, mert eddig az Essence szemöldökporát használtam, de kíváncsi voltam, hogy egy ceruzával milyen végeredményt tudok elérni. Az Essence és a Catrice szemöldökceruzája között vacilláltam, de végül az előbbire esett a választásom, mert közelebb áll a hajam színéhez, de valószínűleg a Catrice-eset is meg fogom venni. A 04 Blonde árnyalatot vásároltam meg belőle, és nekem tökéletes, bár bizonytalan voltam ezzel kapcsolatban, mert a szemöldököm sokkal sötétebb, mint a hajam, és nem igazán tudtam, hogy milyen színű ceruzát is kéne választanom hozzá, de végül is jó lett ez az árnyalat. Jó kemény a ceruza, nem potyognak belőle kis darabkák, és nagyon szép, természetes végeredményt lehet vele elérni. A keféje azonban nem a kedvencem, azért is akarom megvenni a Catrice-eset, mert utazáshoz azt praktikusabbnak gondolom.


Végül pedig beszereztem egy körömlakkot, mert volt még egy Maybelline-es 33%-os kuponom. Nem igazán tetszett semmi az állványról, ezt a körömlakkot is nagy nehezen választottam ki, mert nagyon nem tetszett a többi szín. Nem volt még ColoRamás körömlakkom, de nem bántam meg, hogy megvettem, mert hihetetlenül jó. Egyből megtetszett ez a nude, bézses árnyalat, ez volt az egyetlen natúrabb szín a választékban, úgyhogy nem volt kérdés, hogy ez veszem meg. Nagyon meglepődtem, amikor fedőlakk nélkül a negyedik napon is hibátlan volt, nem pattogott le, és nem sérült sehol. Ilyen a jó körömlakk! (Ő sajnos lemaradt a közös képről, és csak későn vettem észre, hogy így van, amikor már teljesen besötétedett. :( )

Nektek meg van valamelyik termék? Ha igen, melyik, és nektek bevált? Ha nem, szívesen beszereznétek ezek közül valamelyiket? Írjátok meg!

2 megjegyzés:

  1. A szemfestéklemosó megvolt, egynek jó kategória, nem bántotta a szemem és a nem vízálló sminket leszedi, most másfélét használok, ami jobb, de ez se volt rossz.
    A testápolódnak a tusfürdő testvérét kaptam tavaly karácsonyra, de nekem nem tetszik az illata (nemrég bontottam csak fel), pedig szeretem a kókuszos illatokat. Dezodor is van hozzá, azt nem is próbáltam.
    Én könyvet vettem Joy-napokkor a Libriben, egy farmert a Tescoban és egy körömápoló olajat (DM: Alverde). Glamour-napokkor bevásároltam eléggé, akkor sokkal jobb kuponok voltak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vízálló sminket mondjuk még nem próbáltam ezzel a sminklemosóval leszedni, de amilyen kevésszer vízálló sminket... :D
      A testápolónak tényleg nagyon intenzív az illata, én tartok attól egy kicsit, hogy esetleg később már zavarni fog, de most még nagyon jó. :)
      Én valamiért most vettem több dolgot, bár csak egy-két kupont használtam fel, szerintem több pénzzel indulhattam el. :D

      Törlés