2014. november 1., szombat

Októberi kedvencek


Úgy gondoltam, hogy októbertől én is megkezdtem a havi kedvences bejegyzéseket, mert megtetszett, és így kicsit én is jobban átlátom a hónapot, elgondolkodtat, hogy mit is szerettem az adott hónapban. És talán a hidegebb hónapokban jobb kedvre deríthet ez a rövidke bejegyzés. Akkor nézzük, hogy mik voltak októberben a kedvenc dolgaim!


Maybelline géltus. A Glamour-napok alkalmával vettem meg ezt a Maybelline géltust, amiről rengeteg jót hallottam, ki is próbálhattam, mielőtt megvettem volna, úgyhogy szerencsére nem bíztam a véletlenre ezt a vásárlást. Nagy szerencsém volt vele, mert az utolsó darabot kaparinthattam meg. 

Nagyon sokat használtam októberben, szinte minden nap viseltem, mert annyira megtetszett, és sokan meg is dicsérték. Sajnos nem nagyon tudom megállni, hogy ne húzzak hétköznapokra is egy apró cicafarkat vele, de sajnos nem a legjobb ötlet, mert főleg ebben a hideg időben könnyezek, és lefolyik kissé. Bár érdekes, mert a cicafarok megmarad ugyanúgy, de mégis lesz egy kis fekete csík a szemem alatt, amit gyakran korrigálnom kell. De könnyezés nélkül kiváló termék, hosszan tartó, úgyhogy csak ajánlani tudom!


Catrice Camouflage korrektor. Mindenhol áradoztak erről a korrektorról, úgyhogy mindenképpen ki kellett próbálnom nekem is, mert akkor még a tökéletes korrektorra vadásztam. Úgy érzem, már nem kell: az árnyalat tökéletes, a krémes állagát imádom. Néha kissé beleül a ráncaimba púderezés előtt, de fixálás után már semmi gond nincs vele. A bőrhibákat gyönyörűen elfedi, és a szemem alatt is ezt szoktam használni, mivel tökéletesen eltünteti a karikáimat, és a szemem alatti részt is világosítja. Október elején vettem, ha jól emlékszem, és azóta nem kevés fogyott belőle, úgyhogy kijelenthetem: nagy kedvenc.


Rimmel Stay Matte púder. Egyből beleszerettem ebbe a púderbe, amit szintén a Glamour-napokon vettem. Az illata annyira finom, pedig tudom, hogy csak egy púderről van szó, de én imádom! Nagyon jól fixál, és nem fénylek át napközben. Délután ötkor pontosan ugyanúgy néz ki a sminkem, mint reggel hétkor, amikor elindultam otthonról, úgyhogy szerintem a tökéletes púdert is sikerült megtalálnom. 

Egy hete azonban kicsit félre tettem, mert azt hittem, emiatt jönnek ki a pattanásaim, de kiderült, hogy a Garnier BB krémtől, úgyhogy megnyugodtam, hogy nem a szeretett púderem okozta a bőrhibákat.


Rimmel rózsaszín körömlakk (203 Loose You Lingerie). Szeptember végén betévedtem a Rossmanba vagy a DM-be, nem is tudom, hogy mit szerettem volna venni igazából, de megakadt a tekintetem ezen a gyönyörű színen. Régebben volt már hasonló árnyalatú körömlakkom, amit nagyon szerettem, csak az már beszáradt, úgyhogy mindenképpen be akartam szerezni egy újat. Az is csábító volt, hogy egy perc a száradási ideje (ami egyébként nem igaz), úgyhogy a kosárba landolt, és azóta sem bántam meg, hogy megvettem, mert imádom a körmeimen!


Manhattan rúzs (59F). Ezt a rúzst is a Glamour-napokon szereztem be. Először nagyon nem tetszett, úgy éreztem, hogy rendesen mellé fogtam a színnel. De azért erőltettem magamnak, hogy hordjam, és végül beleszerettem a színébe. Nagyon visszafogott, nude szín, és az állaga valami elképesztő. Nagyon krémes, egyáltalán nem szárítja ki az ajkaimat. A finishe ugyan nem matt, de aprócska csillámok vannak csak benne, úgyhogy nem is fénylik igazán. Egész ősszel valószínűleg ez lesz a kedvenc rúzsom.


English Tea Shop tea. Anyukám még szeptemberben vett egy ismerősünknek ajándékba ilyen teát, amit a DM-ben lehet kapni, és egyből megtetszett az aranyos csomagolása, és eldöntöttem, hogy én is veszek ilyet, mert nem tudtam elképzelni, hogy rossz íze van ilyen külső mellett. Az erdei gyümölcsöset és egy citromos, gyömbéres változatot vettem meg belőle (az utóbbi már elfogyott). Nem vagyok nagy teás, de ez a kis csoda arra késztet nap, mint nap, hogy vizet tegyek a forralóba, és készítsek magamnak egy jó gyümölcsös teát ebben a hideg időben. Nektek is ki kell próbálnotok, valami szuper!



Blend-A-Med forgkrém. Még júliusban, amikor a barátnőmékkel mentem nyaralni, hoztak magukkal egy fogkrémet, én meg otthon hagytam a sajátomat, én az övéket használtam egy héten keresztül. Már az első fogmosás után nagyon tetszett az íze, és az is, hogy milyen mentolos, úgyhogy egyből kérdeztem is, hogy mennyibe kerül. Akkor még sajnos nem lehetett kapni, ők is csak úgy kapták, mert a bátyjuk fogorvosnak tanul, és egy minta darab volt náluk. Szeptemberben jelent meg, de addigra már kiment a fejemből, viszont október elején beszéltük az öcsémmel, hogy milyen jó íze volt annak a fogkrémnek, így el is mentem másnap a DM-be és beszereztem egyet. Azóta nem tudok leállni a fogmosással. Annyira jó, nagy kedvenc volt októberben.



Spotify. Fura, mert már ezer éve le van nekem töltve a Spotify, de eddig nem igazán használtam, nem volt rá szükségem. Aztán véletlen megnyitottam, és elkezdtem rajta zenét hallgatni, és akkor döbbentem rá, hogy ez mennyire hasznos dolog. Így most már éjjel-nappal zenét hallgatok, és neki köszönhetően egy csomó új számot is megismertem, amiket nagyon-nagyon szeretek. 

Nektek mik voltak a kedvenceitek októberben? Írjátok meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése