2014. október 31., péntek

W7 Cosmetics & Manhattan haul



Már korábban írtam, hogy volt egy nagyobb Ebayes rendelésem; öt terméket rendeltem, nagy részét a W7 Cosmeticstől, amiről most már tudom, hogy nagyszerű termékei vannak, kár, hogy nálunk nem lehet kapni, hiszen nagyon olcsóak, de jó minőségűek is egyben. Na de nézzük meg, mit hozott nekem a postás bácsi!


Már régebben is rendeltem több mindent az Ebayről, így tudtam, hogy nem együtt szoktak megérkezni általában, hanem elszórtan, naponként, de így legalább izgalmasabb!

Kedden két összegumizott csomagot találtam a postaládában, és egyből sejtettem, hogy a két szájra való W7-es termékeket tartalmazza. Az egyik egy szájfény, a másik pedig egy rúzs volt.

Egyből ki is próbáltam őket, hiszen kíváncsi voltam a minőségükre, valamint hogy mennyire tartósak. Úgyhogy valamennyire termékvélemény is lesz ez a bejegyzés. Kicsit féltem, egy nappal azelőtt, hogy megérkeztek volna, néztem egy videót a YouTube-on (egyébként kevés angol nyelvű videó van fent a termékekről, így vadásznom kellett rájuk, hogy értsek is valamit), és egy lány kapott tesztelésre több ajakra való terméket is a cégtől. Neki nem nagyon tetszettek, mert szerinte nem voltak elég pigmentáltak. Úgyhogy kétkedve próbálgattam az új termékeket.


A szájfényben az első furcsa dolog, amit észrevettem, az az applikátora volt, hiszen sokkal nagyobb volt a feje, mint a megszokottnak. És nem igazán vált be, hogy ilyen nagy, mert a keskenyebb részekhez is nem igazán lehet hozzáférni. Meg lehet oldani, de nem túl kényelmes. A másik hátránya pedig az, hogy túl sok terméket vesz fel egyszerre, így le kell húzkodnom az oldalán, de az applikátor nyelén is látszik, hogy sok a szájfény, és folyik lefelé. 

A pozitívuma nem más, mint a színe. Én el vagyok tőle ragadtatva, hiszen gyönyörű nude szín, méghozzá elég pigmentált, úgyhogy ez a választás telitalálat volt. Nem olyan, mint a csomagolása, mert annyira azért nem pigmentált, de örülök is neki, mert sokkal szebb a színe, mint az üvegben. Sajnos nincs név rajta, hogy pontosan ez melyik árnyalat is ez. Annyira nem tartós, de igazából egy szájfénytől nagyon nem is vártam mást.


A rúzstól még inkább féltem, mert emlékeztem, hogy az említett YouTube-os lány mutatott valami hasonlót (bár nem pont ez volt), és mondta, hogy egyáltalán nem pigmentált. De ez a rúzs... valami fantasztikus! Nem voltam óvatos a felkenéssel, mert azt hittem, nem nagyon lesz színe, úgyhogy rendesen meglepődtem, amikor éppen hogy csak hozzáérintettem az ajkamhoz, máris iszonyatosan befogta. 

Ebayen nem írták, hogy matt lenne a finishe, illetve a csomagoláson sem tüntették fel, úgyhogy ez egy újabb meglepetés volt vele kapcsolatban. Krémes, nem szárítja ki a számat, és iszonyatosan szép, cseresznyés színe és illata van. Őt leteszteltem, hogy mennyire tartós. Nem nagyon szeretek rúzzsal vagy szájfénnyel enni, de most a cél érdekében kénytelen voltam. Egyáltalán nem kopott le, órákkal később is tökéletes volt, és alig tudtam magamról levakarni. Úgyhogy elmondhatom, hogy nagyon tartós. Egyébként ez a "Sandpiper" árnyalat. 

Szerdán reggel anyukám keltett egy hasonló csomaggal: két boríték összegumizva hevert az ágyamon mellettem. Nagyon megörültem, ki is pattant a szemem, és lelkesen próbálgattam az új termékeket.

Rendeltem egy Manhattanes szájfényt is. Igazából biztosan kapható ez nálunk is, csak nagyon megtetszett a színe, az ízesítése, úgyhogy úgy voltam vele, miért ne? De abban biztos vagyok, hogy olcsóbban be tudtam szerezni külföldről.

A színe barnás, nude árnyalatú, ami nekem nagyon tetszik, és az íze engem teljesen elvarázsolt. A "Mexican Mango" árnyalatút választottam, és tényleg mangós illata van, de mégis olyan különleges. Elég csillámos, de nincs benne semmi extra: nagyjából olyan tartós, mint egy átlag szájfény.


És íme egy-egy swatch a szájfényekről és a rúzsról:


A másik dolog, ami végre megérkezett, az egy pirosító-bronzosító duo. Mér régóta szerettem volna ilyesmit, mert szerintem utazáshoz nagyon praktikus, hiszen nem kell külön egy pirosítót és bronzosítót elcsomagolnom, hanem egy pici kis dobozkában rejlik a kettő. A barátnőmnél tetszett ez meg nagyon, csak neki egy barackosabb pirosító lapult benne, amit én kontúrozásra használtam, és valami álomszép lett a végeredmény.


Kicsit megijedtem először, mert a bronzosítót szerettem volna kipróbálni elsőnek. Végighúztam rajta az ecsetet, de semmi. Oké, hogy rózsaszín a szálak vége, de de azért a barnának meg kellett volna látszani rajta. Húzkodtam még rajta, de csak egy minimális termék látszódott. De szerencsére az arcomon már látszódott, és nem bánom, hogy nem annyira intenzív a színe, mert így könnyebb vele dolgozni.


Nagyon csillámos a bronzosító és a pirosító is, és ahogy elnéztem, ezek mellé már túlzás lenne a highlighter, mert így is nagyon fénylik a bőrömön. Mint írtam, a pigmentáltsága közepes, talán lehetne egy picit erősebb a színe, de nekem így is megfelel.

Tegnap aztán megjött rendelésem utolsó darabja, A W7 In The Nude nevezetű palettája, ami a Naked 3 másolata. Szeretek sminkelni, jó időtöltés, remek hobbi, de arra nem érzek késztetést, hogy húszezerért megvegyek egy palettát, úgyhogy inkább a dupe mellett döntöttem, mert külföldi videókban nagyon dicsérték, és tényleg nagyon hasonló színek vannak benne, mint a Naked 3 palettában.


Őszintén, nem nagyon vagyok elájulva a pigmentáltságától, lehetne jobb is, de rossznak sem mondanám. Kipróbáltam szemhéjalapozás nélkül, aztán szemhéjalapozással, és nagyon nagy a különbség: alapozás nélkül szinte semmi nem látszódott meg, így kicsit elkeseredtem. De alapozással egészen jól működött, de mégis többet vártam.

Egyébként a csomagolása szerintem nagyon mutatós, teljesen hasonló, mint a Naked 3 doboza, csak az ecset más benne, ami szinte használhatatlan, a Naked-es pedig szerintem egész jól sikerült, azzal szépen lehet dolgozni. A színek a doboz hátulján vannak felsorolva. Kedvenc színem még nincs, de az összes nagyon mutatós. Az nagyon tetszik benne, hogy ennyire természetes, kicsit rózsaszínes színek találhatóak meg benne, és hétköznapi és alkalmi smink is elkészíthető belőle ilyen szép, nude árnyalatokkal.


Biztosan lesz a termékről egy hosszabb vélemény is, ahol mutatok sminket, hozok swatchokat, elmondom kicsit bővebben a gondolataimat, de most egyelőre legyen annyi elég, hogy háromezerért megérte, nem olyan rossz, de kicsit azért jobbat vártam pigmentáltság terén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése