2014. október 18., szombat

Termékvélemény: MUA Eyeshadow Palette (Heaven and Earth)


Ezt a palettát kicsit régebben vettem, nem új szerzemény, de mindenképpen meg szerettem volna nektek bemutatni, mert nagyon szuper színek vannak benne, és ez volt az első Ebayes rendelésem eredménye, úgyhogy egy kis tapasztalatot is bele fogok fűzni.


A sminkek között nézelődtem az Ebayen, mert az egyik barátnőm ajánlotta, hogy nézzek szét, mert szuper dolgokat találhatok. Egyből megakadt ezen a palettán a szemem, hiszen gyönyörű természetes színeket tartalmaz. Vannak benne csillámos, és kevésbé csillámos színek is, de teljesen mattakat nem tartalmaz, ami kicsit sajnálok, és ezért is viselem kevesebbszer.

Megkérdeztem a barátnőm véleményét, aki nagyon otthon van a sminkekben (hamarosan indítani is fog egy YouTube csatornát), hogy mit gondol róla, és hogy jó-e. Mondta, hogy szerinte tök jó, meg hogy jókat hallott erről a márkáról, úgyhogy végül megrendeltem körülbelül 7-8 fontért. A szállítási időre nem emlékszem, de nem lehetett túl som idő, és teljesen kifogástalan állapotban érkezett meg hozzám Angliából.


Mint ahogy láthatjátok a képeken, kissé porolódik is, ami talán egy olyan dolog, ami nagyon nem tetszik benne. A pigmentáltsága változó: a világosabb barnák szerintem nem eléggé pigmentáltak, a kezemre is többször kellett felvinnem őket, hogy elérjem velük ezt az árnyalatot. Viszont nekem a világosak színek is nagyon tetszenek (a kép nem adja vissza kellőképp), és a sötét színek jó sötétek, így jól el lehet velük mélyíteni a sminket.


 Mivel elég csillámos színük van, így leginkább különféle eseményekkor szoktam magam ezzel a palettával sminkelni, mert különlegesebb, mint egy hétköznapi smink a csillámok meg a sötét színek miatt, de mégis természetes, neutrális színeket tartalmaz, ami nálam kedvenc, és ezek a színek is állnak a legjobban.

Ti használtatok már MUA termékeket? Ha igen, mi róla a véleményetek? Ha nem, kipróbálnátok? Írjátok meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése