2014. október 21., kedd

Mini sorozat az őszi szünet alatt & haul bejegyzések

Sziasztok! Most némi információval jöttem hozzátok, leginkább arról, hogy mi várható az őszi szünet alatt. Arra gondoltam - hogy mivel ez a pihenés időszaka minden iskolás számára, ilyenkor fújhatjuk ki először az első két hónap fáradalmait -, mindenképpen egy olyan mini bejegyzés-sorozatot indítanék egy hétre, ami a felfrissülésről szól: hoznék pakolásokat arcra, hajra, mindenféle tippet, amivel a szünetben kényeztetni tudjátok magatok egy héten keresztül.

A blogon voltak már hasonló dolgok, legalábbis ami a pakolásokat illeti. Lehet, hogy onnan is ki fogok egy-kettőt emelni, illetve hozok új dolgokat. Próbálom majd az elkövetkezendő napokban összeállítani ezeket a bejegyzéseket, mert úgy gondoltam, hogy jövőhét hétfőtől indulna ez a sorozat, és péntekig tartana. Remélem, hogy lesznek érdeklődök, akik szívesen visszanéznek az oldalra minden nap valami tippért. Egyébként valószínűleg kicsit összetettebb lesz egy-egy bejegyzés, nem csak egy dologról lesz szó benne. De majd meglátjátok. :)

A héten még jönni fogok egy haullal is, mert ma véletlenül betévedtem a Rossmannba, és sajnos képtelen vagyok úgy kimenni, hogy nem veszek semmit, úgyhogy beszereztem két dolgot. Mire eljutok majd a bejegyzés megírásához, valószínűleg még a két termék mellett lesz egy harmadik vagy negyedik is, mert pár dolgot már nagyon be kéne szereznem, de mindig elfelejtem, hogy éppen miért megyek be, és mindig teljesen más szerzeményekkel távozok. Most egy Catrice-es mély lila körömlakkot vettem, valamint egy Got2b-s sós sprayt, amiről már volt szó a blogon, és mindenképpen ki akartam próbálni. Úgyhogy ha érdekelnek ezek a termékek, akkor egy-két nap múlva mindenképpen nézz vissza! :)

A címben nem említettem, de majd mindenképpen szeretnék még köröm tutoriálokat, de most már lehetőleg videó formájában, mert sokkal könnyebb megcsinálni, mint képekkel illusztrálni minden egyes lépést. Úgyhogy arra is számíthattok hamarosan!

Nem sokára jelentkezek, addig is jó utolsó napot a suliban! :)

2 megjegyzés:

  1. Jó ötletek! :) Engem a hajpakolások érdekelnek a legjobban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Abból is hozni fogok egy-kettőt biztosan! :)

      Törlés