2014. október 12., vasárnap

Glamour-napok haul



Tegnap elmentem vásárolni az egyik barátnőmmel, hiszen nagyon szuper kuponokat gyűjtöttem össze. Most csak sminktermékeket vásároltam, és szerencsére szinte mindent sikerült beszereznem, amit szerettem volna, két termék kivételével, de azok még várhatnak. :) De nézzük, miket is vettem meg szuper áron:

 Egy Garnier BB krémre már nagyon régóta fájt a fogam, és arra külön volt egy 33%-os kuponom, úgyhogy egy ilyet beszereztem. Az a helyzet, hogy kettő is van belőle, mert kicsit félre néztem a csomagolást, és először egy közepes, "medium" árnyalatút vásároltam meg belőle, de szerencsére a barátnőmnek is volt Garnieres kuponja, így azzal megvettem a világosabbat. Még nem volt alkalmam kipróbálni, de a kezemen jól mutat (tudom, teljesen más, mint az arcon, de úgy érzem, passzolni fog). Azon pedig nagyon meglepődtem, hogy 40 ml-s, mert például a Catrice-es alapozóm csak 30.



Nagyon megvagyok elégedve az Essence-es átlátszó púderemmel is, de annyi jót hallottam a Rimmelnek a Stay Matte-jéről, hogy azt sem hagyhattam ki, ha már volt több Rimmeles kuponom is. Ebből is az átlátszót vettem (001 Transparent), mert nagyon megszoktam már az Essence-esnél is, és inkább nem akartam melléfogni. Még ezt sem volt alkalmam tesztelni, de a felsorolt termékek közül biztosan jövök majd minimum egy termékvéleménnyel. 


A másik Rimmeles termék egy körömlakk (318 Stand to Attention), amiből van már egy rózsaszín (egyébként bocsi a mostani körmeimért, nem volt már kedvem lemosni és újrafesteni), ami nem a szívem csücske, pedig a színét imádom. Nagyon gyenge volt a fedése, és igaz, hogy egy perc száradási időt ígér, de ha már két réteg van rajta, akkor nagyon sok ideig szárad. Abban bíztam, hogy mivel ez egy elég mély vörös szín, egy réteg elég lesz belőle. Kicsit bánom egyébként, hogy ezt vettem meg, mert őszintén, nem tudom magamon elképzelni ezt a színt, de legalább ilyen lakkom még nincs.


Az Astor Skin Match alapozóját is be akartam szerezni, azonban mindet elkapkodták, már csak a legsötétebb árnyalatban volt, úgyhogy arról lemondtam, viszont helyette vettem egy pirosítót (002 Pink Paradise). Ezt is kicsit megbántam. Ugyan még nem próbáltam ki, egy sokkal barackosabb színt kellett volna választanom, mert ezek annyira nem állnak jól. Abban reménykedek, hogy nem lesz annyira pigmentált, ugyanis a kezemen nem tűnt annak. 


Már nagyon sok jót hallottam a Maybelline géltusáról is, már hónapok óta meg akartam venni, de elég drágának találtam. Egyik barátnőmnél már volt szerencsém kipróbálni, mielőtt mentünk egy buliba, és nagyon jól bírta, egész este fent maradt, úgyhogy tudtam, hogy nekem ezt egyszer meg kell szereznem. Nagy szerencsém volt, mert már csak egyetlen fekete maradt belőle (01 Black), úgyhogy azt gyorsan fogtam, és már rohantam is a kasszához. Az ecsetet mindenképpen le akarom tesztelni, mert a barátnőmnél nem ezzel csináltam, és érdekel, hogy mire képes, mert nem az a tipikus tusecset feje van. 


Végül pedig egy Manhattan rúzst (59F) is vásároltam. Ez az egyetlen termék, amit már kipróbáltam, és nem tudom eldönteni, hogy imádom-e vagy utálom, ezért kicsit sajnálom, hogy ezt a színt vettem meg belőle. Eléggé világos, nude árnyalata van, krémes, de mégis matt, viszont a színével nem tudok dűlőre jutni. Egyszer nagyon tetszik, máskor meg utálom, mert olyan, minta egy 15 fokos vízben áztattam volna magam egész nap, és tiszta lila lenne a szám. Úgyhogy még próbálgatom, hátha megváltozik a véleményem! :)



Ti miket vásároltatok a Glamour-napokon? Esetlen megvettétek valamelyik terméket, amelyiket én is, vagy egyébként is meg van nektek? Mik a tapasztalataitok a termékekkel kapcsolatban? Írjátok meg!

2 megjegyzés:

  1. Én még régebben vettem meg a Garnier BB krémet több hónap ácsingózás után, erre kiderült, hogy a világosabb árnyalat is sötét az arcomhoz - mint általában minden - úgyhogy most itt áll a polcon és nem igazán tudok vele mit kezdeni, pedig egyébként jó lenne :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát végül velem is ez lett. :( Talán nyáron tudom használni, de az sem biztos, mert szerintem attól jött elő egy csomó pattanásom. :(

      Törlés