2014. október 28., kedd

Too Much Information Tag

Szerettem volna már egy ideje megejteni egy személyesebb hangvételű posztot tag formájában, úgyhogy keresgéltem egy kicsit a neten, és a Too Much Information (Túl sok információ) tag megtetszett, mert tényleg elég személyes kérdéseket feszeget, így elég sok mindent megtudhattok rólam, ugyanis ötven kérdést tartalmaz ez a tag.


 1. Mi van rajtad? Mivel egész nap itthon voltam, egy kényelmes Nike melegítő, és egy egyszerű, bő crop top.

2. Voltál valaha szerelmes? Most is az vagyok már két éve. :)

3. Volt rettenetes szakításod? Mivel a fiú, akibe szerelmes vagyok, az első barátom, így nem, még nem volt, mivel nem szakítottam senkivel.

4. Milyen magas vagy? 168 cm.

5. Hány kiló vagy? 55 kg.

6. Van tetoválásod? Nincs, és nem is szeretnék.

7. Van piercinged? A fülem ki van lyukasztva, de nem tudom, hogy az mennyire számít annak. Máshol nincsen, de szeretnék a köldökömbe egy kis egyszerűt. 


8. Kedvenc párosod filmekből/sorozatokból? Filmekből nem tudok kiemelni ilyet, de jelenleg sorozatból sem, mert alig nézek valamit, mindentől elment a kedvem... :(

9. Kedvenc sorozat? Szeretem az Így jártam anyátokkalt, kár, hogy vége; a Született feleségekkel is így vagyok, illetve nem rég fejeztem be a True Detective első évadát, az is nagyon tetszett.

10. Kedvenc együttes? Green Day, Arctic Monkeys, OneRepublic, Imagine Dragons. 

11. Valami, amit hiányolsz? Nincs, hála Istennek. :)

12. Kedvenc zene szám? Sosincs egy kedvenc, nem tudok kiemelni egyet sem. Sok zenét szeretek.

13. Hány éves vagy? 17. 

14. Csillagjegy? Ikrek.

15. Milyen tulajdonságot keresel a partneredben? Megbízhatóság, humor, nagyon szeretem a nyílt embereket is, akik nem zárkóznak magukba, és legyen természetesen hűséges is, és fogadja el a hülyeségeimet. 

16. Kedvenc színész? Ebben mindig rossz voltam. Nem tudok választani, se kiemelni párat.

17. Kedvenc szín? Fehér, bézs, bordó, fekete.

18. Hangos vagy lágy zene? Hangulattól függ, de többször hallgatok lightosabb zenét.

19. Hova mész, ha szomorú vagy? A szobámba.

20. Mennyi ideig szoktál tusolni? Mivel nagyon sokáig, ezért inkább mindig a fürdést választom. 

21. Mennyi idő alatt vagy kész reggelente? Kb. egy óra.

22. Kedvenc idézet? Nincs. Néha megtetszik egy-kettő, de nincs állandó kedvencem. 

23. Verekedtél valaha? Soha.

24. Mi az, ami izgatottá tesz? Valamilyen meglepetés egy olyan embertől, akit szeretek. 

25. Mi az, ami lehangol? A hétfő, a rossz idő, a hó... Ilyen apróságok is le tudnak hangolni, de szerencsére nem vagyok az a fajta, akinek az egész napja szörnyű lesz, ha ezek megtörténnek.

26. Miért kezdtél el blogolni? Mert kellett valami, amivel lefoglalom magam, és túl sok információ keringett bennem, így úgy gondoltam, valahova le kell írnom ezt a sok mindent. Így született meg ez az oldal.

27. Mitől félsz? A pókoktól, például. Meg attól, hogy egy olyan váratlan dolog történik velem, ami megváltoztatja az egész életemet. És természetesen nem pozitív irányba. 

28. Min sírtál legutoljára? A Holtodiglan című filmen. Ne kérdezzétek miért, én sem tudom. Egyszerűen elkapott a sírógörcs.

29. Legutoljára mikor mondtad, hogy "szeretlek"? Ma, a barátomnak.

30. Honnan jött a blogod címe? A "Natural" szót mindenképpen látni akartam a névben, a "Glowing" meg illett hozzá. :)

31. Utolsó könyv, amit olvastál? Fogalmam sincs. Az az igazság, hogy régen faltam a könyveket, most meg tragédiának élem meg, ha olvasnom kell valamit. El vagyok keseredve...

32. Mit olvasol jelenleg? Ottlik Géza: Iskola a határon (muszáj). 

33. A legutolsó sorozat, amit láttál? Flash Forward.

34. A legutolsó ember, akivel beszéltél? Anyával.

35. Milyen a kapcsolatod azzal az emberrel, akivel legutoljára SMS-eztél? A barátom írt nekem utoljára.

36. Kedvenc étel? Gyümölcs leves.

37. Hova mennél legszívesebben? Szeretnék eljutni valami északi országba, Norvégiába vagy Svédországba, ezenkívül Hollandiát is szívesen meglátogatnám, és Új-Zéland is érdekel. 

38. Utolsó hely, ahol voltál? Ha külföldről van szó, akkor Ausztriában síelni tavaly télen.

39. Bele vagy zúgva valakibe? A barátomba. :)

40. Legutóbb kit pusziltál/csókoltál meg? A barátomat.

41. Legutóbb mikor bántottak meg? Szerintem ma, és a változatosság kedvéért a barátom volt az.

42. Kedvenc édességed? A Sparban lehet kapni egy ilyen rácsos péksüteményt, amiben meggy lekvár van. Na azt nagyon szeretem! :D De egyébként abszolút nem vagyok édesszájú.

43. Milyen hangszeren játszol? Két évig jártam zongorázni, valami rám ragadt ugyan, de hát két év alatt nem tud az ember megtanulni egy hangszeren játszani. 

44. Kedvenc ékszered? Statement nyakláncok.

45. Mit sportoltál legutóbb? Pilatesre járok.

46. Legutolsó dal, amit énekeltél? Mivel a Spotify szerint Calvin Harristől a Blame-et hallgattam utoljára, így valószínűleg azt.

47. Kedvenc pasizós szöveged? Szerintem egy lánynak nincs ilyesmire szüksége.

48. Használtad valaha? Mivel nincs, nem.

49. Legutoljára mikor találkoztál/randiztál valakivel? Tegnap itt volt nálam a barátom. 

50. Ki válaszolja meg a kérdéseket? Nem adom tovább senkinek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése