2014. október 4., szombat

Rossmann & Claire's haul


 Pénteken megleptem magam pár dologgal, hiszen egy csomó minden van a listámon, amit szeretnék megvenni, így valahol el kellett kezdenem. Ha érdekel, hogy miket szereztem be, akkor olvasd tovább a posztot!


A Rossmannba mentem először, mert a Catrice Camouflage korrektorát be akartam szerezni, és itt nálunk Szegeden egyik DM-ben sem árulnak Catrice termékeket. 
Rengeteg jó dolgot hallottam erről a korrektorról, úgyhogy tudtam, ezt meg kell vennem. És szerencsére nem is csalódtam, hiszen az állaga fantasztikus, csak úgy, mint a fedése: a karikákat eltünteti, és a ráncokba sem ül be, a pattanásokról nem mászkál el, a helyén marad. A képen kicsit sötétnek tűnik a fények miatt, de a legvilágosabb árnyalatot, a 10-es "ivory"-t vettem meg belőle, és tökéletesen illik az arcom színéhez. Csak ajánlani tudom!


A KrémMánián olvastam, hogy a Lovely-nak a Pump Up nevezetű szempillaspiráljával nagyon szép pillákat lehet elérni, és nagyon olcsó. Én 700 forintért vettem, és az árához képest tényleg nagyon szuper. Elvileg göndörít is, de szerintem inkább hosszabbít, ugyanis már-már megijedtem, hogy milyen hosszúak lettek a pilláim tőle. :D Kicsit ki kellett tapasztalnom, mert első pár alkalommal összeragasztotta a szempilláimat, de rájöttem, hogy érdemes vele dolgozni, és már nem is vesz fel annyi terméket, mint az elején, úgyhogy most már szét sem kell választanom spirálozás után a pillákat. 



Nagyon szerettem volna már egy szemöldökárnyalót beszerezni, mert mindig szemhéjpúderes palettákból használtam fel egy-két színt, de ez nem volt a legpraktikusabb például utazásnál. Az Essence szőkéknek való szemöldökárnyaló palettája nagyon megtetszett a színei miatt és a praktikus csomagolása miatt.A sötétebb színt még nem próbáltam, viszont a világosabb nagyon jól passzol a hajamhoz, és tartós is.  Kaptam hozzá három darab sablont is, amiből egyet mutatok meg. Ezt egyszerűen rá kell helyezned a szemöldöködre, és segít az élesebb szélek elérésében. 



A körmömön látható géllakkot pedig a Claire's-ben vettem, mert egy szuper akcióra bukkantam rá: öt terméket választhattam  1400 forintért, és jó sok géllak is benne volt ebben az akcióban. Egyet vettem a barátnőmnek, ezt a pinket (?) pedig magamnak. Hamar megszárad, a tartósságáról még nem tudok mit mondani, de előre annak tűnik, szerencsére csak egy réteg kell belőle, hiszen nagyon jó a fedése. Szerintem erről a körömlakkról még lesz külön termékvélemény is, amint kitapasztaltam, mert szerintem a géllakkok sokkal hasznosabbak tudnak lenni, tekintve, hogy tartósabbak, nem kopnak le már a második napon. 



Neked meg van valamelyik termék? Melyik a kedvenced? Esetleg valamelyiket a leírtak alapján be szeretnéd szerezni? Írd meg!

4 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan ez a korrektor. Nekem a bőrhibákra jobban bejött, mint a karikákra, mivel elég sötétek a karikáim, így nagyon látszik, hogy ha ezt a korrektort kenem rá, úgyhogy oda inkább folyékonyat használok.
    A spirál is megvan, én is nagyon szeretem, de nem dúsít eléggé, így ritkábban használom.

    http://wonderful-fleur.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg jobb a bőrhibákra, és a színe is ugyanolyan, mint az alapozóm/bőröm, ezért a szemem alá még egy világosabbat szeretnék amúgy is beszerezni. :D A szempillaspirállal nincsen problémám, nekem nem marad tőle ritkás a szempillám, csak néha kicsit összeragasztja. :/

      Törlés
  2. Hú, ezek tényleg jó cuccok *-* Én most a colossal szempillasprilját próbáltam ki, csak ajánlani tudom. Úgyanúgy néz ki, mint amit most Te vettél (sárga alap-kék betűk, nem tudom a nevét, na), és valami volumen-es a neve. Ha a rózsaszín betűset veszed meg, az a sima, a kék betűs pedig a vízálló változat, én csak ajánlani tudom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ismerem, de sajnos az nekem nem jött be, mert nem hosszított a pilláimon. :/ A keféjét viszont megtartottam, letisztítottam, mert az az összeragadt szempillákat nagyon jól ki lehet vele fésülni. :)

      Törlés