2014. szeptember 29., hétfő

A kedvenc Baleás termékeim

Összeszedtem pár terméket a Baleától, amik nagyon beváltak nekem az évek során. Nincs belőlük túl sok, mert szeretek a márkák között is kísérletezgetni, de egy-kettő nagyon a szívemhez nőtt, és ezeket szeretném nektek bemutatni.


Az első termék egy testápoló, amely ugyan már a kifogyás szélén áll, nagyon régóta meg van nekem, és szinte elválaszthatatlanok vagyunk. Málnás illatú, elég erős is, de mégsem érzem műnek, egész kellemes. Az egyetlen gondom vele, hogy nehezen szívódik fel, kicsit ragacsos, de ezen kívül imádom. Sajnos nem tudom, hogy kapható-e még ebben az illatban/formában, mert mint láthatjátok, limitált kiadású, és már jó régen vettem. Minden esetre, ha hasonlóra bukkantok, miközben testápolót kerestek, ne hagyjátok ott, már csak az illata miatt sem, mert mennyei!


A második termék a rengeteget emlegetett Baleás hővédőm, amibe egyszerűen szerelmes vagyok. A hajat egyáltalán nem nehezíti el, fényt ad neki, és látványosan regenerálja is az eltöredezett hajszálakat, plusz az illata is csodálatos. Sajnos nem sokára kifogy, de biztosan újra fogom venni!


Pár tusfürdőt is szeretnék felsorolni, hiszen ha egyszer elkezdtek Baleásat hasnálni, utána nincs leállás, egyszerűen sóvárogni fogsz az illatuk után. Nekem három kedvencem van, hol ezt, hol azt veszem meg, de ezek mellől nem tágítok, mert még a nap folyamán is érezhető, legalábbis többen már megjegyezték, hogy milyen finom dinnyés illatom van. :D 
Az első tusfürdő epres, amit talán kevésbé szeretek, mint a másik kettőt, de így is nagy kedvencem. Ez állandóan kapható, hiszen nem limitált. Eddig talán három tubust fogyasztottam el belőle, azt hiszem, ideje valami mást kipróbálnom. A második csillaggyümölcsös, és a "Carambola Lambada" fantázia nevet viseli. Ez limitált kiadás, múltkor nézelődtem a DM-ben, és ilyet már nem is láttam sajnos, pedig nagyon szerettem. A harmadik pedig (személyes kedvencem) dinnyés, ami szintén csak limitált kiadású, és a "Melon Tango" nevet viseli. Ezt mindig látom a boltban, úgyhogy szerintem most is kapható. Ha új tusfürdőt kerestek, ezt nagyon tudom ajánlani, mert egyszerűen képtelenség lekattanni az illatáról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése