2014. szeptember 14., vasárnap

Termékvélemények: NYC, Rimmel, Avon, S-he

Az utóbbi héten több dolgot is beszereztem, illetve kaptam, így ezekről szeretnék egy gyorsabb összefoglalót írni, mert eddig mindegyik termékkel meg voltam elégedve, így bátran ajánlom nektek is.


Pár napja vettem meg a szeptemberi Elle magazint, amihez egy Avonos fekete szemceruza járt ajándékba. Nyilván nem ezért vettem meg az újságot, de azért örültem neki, mert meg vagyok elégedve az Avonos sminktermékekkel nagyjából, bár kicsit tartottam tőle, hogy mégsem lesz olyan szuper, ha tonnaszámra adják egy magazinhoz.
Nos, kellemesen csalódtam. Kitekerhetős, ami imádok, és jó sok van benne, így nem félek, hogy hamar elfogyna. Egyébként egy vékonyabb glimmertickről van szó, tehát krémes állagú, ami nálam megint csak egy puszt jelent, illetve hihetetlenül jól pigmentált, remekül fog, úgyhogy semmi gondom nincs vele, bátran ajánlom (bár az Avonos rendelésekbe, stb. nem vagyok otthon).

 

A következő terméket körülbelül két hete vásároltam. Egy NYC-s stiftes korrektor, amiből már rengeteget elhasználtam, úgyhogy valószínűleg újat kell majd vennem belőle. Ha jól emlékszem, 700 forint volt a Rossmannban. A színt tökéletesen eltaláltam (783A Natural), és a fedése is jó erős, ezért a bőrhibákat nagyon szépen elfedi. Szem alá is kiváló lenne, néha az is, de - nem tudom mitől függ -, sokszor sajnos a beül a ráncokba. 

Tegnapelőtt a DM-ben a polcokat nézegetve egy nagyon édes színű babarózsaszín körömlakkra bukkantam a Rimmel polcain. Azonnal beleszerettem, pedig nem is körömlakkért mentem be, de nem egyszer fordult elő, hogy sokkal jobban megtetszett, mint egy szemhéjpúder vagy valami mást sminktermék. A Rimmel 60 másodperces száradási időt ígért lakkját vásároltam meg egy nagyon csajos színben (203 Lose Your Lingerie) 800 forintért. Azt is ígéri, hogy csak egy rétegre lesz belőle szükségünk, de ez azonban már nem igaz. Nekem kettővel lett tökéletes, de ez legyen a legkisebb probléma. Ez látható most is a körmöm alapként, egész jól bírja.

 


Az utolsó termék egy S-he-s szájfény, amit egy DM-es kuponnal vásároltam, így csak 500 forint volt. Egy korallos árnyalatot (nem látok rajta számozást) vásároltam a long-lasting szájfényből. És hogy mennyire tartós? Szerintem nem jobban, mint egy átlagos szájfény. Az ecsetes vége nagyon bejön, a színével sem vagyok másképp, de nem tapasztaltam semmi extrát benne ezenkívül. Talán némileg hidratál is.

Esetleg nektek meg van valamelyik ezek közül? Ha igen, melyik a kedvencetek? Ha nem, melyiket próbálnátok ki szívesen? Írjátok meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése