2014. szeptember 4., csütörtök

Az arcápolási rutinom

Úgy gondoltam, hogy megosztom az arcápolási rutinomat veletek, mert jó pár szuper természetes összetevős terméket használok, és úgy gondoltam, hogy szeretném nektek bemutatni, mert csodát tettek a bőrömmel.

Ezek közül sajnos csak egyet lehet a drogériákban kapni, és hát nem is a legolcsóbbak, de abszolút megérik az árukat, mert mióta ezeket a termékeket használom, sokkal puhább lett az arcom, és a pattanásaim is eltűntek, pedig semmilyen célzott szert nem használtam ellenük.

Nem használok egyébként sok dolgot, csak a legszükségesebbeket, mert nem akarom felesleges dolgokkal terhelni a bőröm, hiszen az nem tesz jót neki.


Fürdés közben elkezdem már az arcom ápolását, hiszen itt dolgozom bele az arcradíromat, ami egy Aloive-es termék. Nagyon könnyed, apró szemcsék vannak benne, amik egyáltalán nem irritálják a bőrömet, nem lesz utána piros, viszont az egyből érződik, hogy puhább lett az arcom, miután lemostam, érzem, hogy a kis szemcsét szinte minden szennyeződést eltávolítottak a pórusaimból, ezáltal hihetetlenül tisztának, frissnek érzem a bőrömet. Úgyhogy egy jól működő, természetes anyagokból készült arcradírt mindenképpen szerezzetek be, mert hihetetlen különbség van mondjuk egy Niveás és egy Aloive-es termék között. Ezt ugye maximum kétszer használom egy héten, mert túl sok használat esetén a bőr csak rosszabbá válik tőle, ugyanis felkarcolják a szemcsék. Egyébként a DM-ben lehet Aloive-os termékeket kapni.



A második, amit használok, az egy gránátalmás arctonik a Dr. Schellertől. Ha az arcradírt esetleg nem használom, akkor sem kell félnem, hogy koszos marad a bőröm, mert ez a termék mindent eltávolít. Szerintem még sminklemosónak is elmenne. :D A lényeg az, hogy a kis korong, amit használok a tonikozás közben, egyáltalán nem marad fehér, még akkor sem, ha egész nap egy deka smink sem volt rajtam. Ebből is látszik, hogy a nap folyamán mennyi szennyeződés kerül az arcunkra, még akkor is, ha esetleg csak otthon vagyunk, úgyhogy egy ilyen arctisztítás elengedhetetlen.




A következő, amit használok, az valójában két termék, csak a nappali és az éjszakai változata. Ezek Jasmin termékek, amik szintén természetesen anyagokból készültek. Nem nagyon emlékszem már, hogy mikor rendeltük meg őket, se nagyon sokáig nem használtam a krémeket. Aztán körülbelül egy hónapja megtaláltam őket a fiókomban, és láttam, hogy még szerencsére nem jártak le, úgyhogy elkezdtem őket használni. Szerintem ezek valami csodaszerek lettek, mert amit a bőrömmel csinálnak, az varászlat. Ez egy face-lift krém (erre nem tudom a magyar megfelelőjét, bocsi), ami egyrészt az öregedést fordítja vissza, amire nekem annyira nincsen még szükségem tizenhét évesen, de megelőzésnek sem rossz. Viszont a hidratálása… Az valami fenomenális. Egy hónapja használom őket, és az arcom olyan, mintha újjászületett volna. Mintha egy kisbaba arca lenne, úgyhogy a Jasmin termékeket csak ajánlani tudom. Sajnos ezek tényleg nagyon drágák, 15 000 forint felett vannak, viszont tényleg megéri, mert már két hét után lehet érezni a hatalmas változást, és húú… csak dicsérni tudom. Rengeteg Niveás, Vichy-s, Avonos és egyéb ilyesmi  terméket kipróbáltam már az évek során, de egyik sem tudta elérni azt az eredményt, amit most látok minden nap a tükörben. Így valószínűleg ez lesz az a két krém, amit életem végéig használni fogok.


Illetve, van még egy Dr. Schelleres termék, ami szintén egy éjszakai ránc elleni krém. Tudom, továbbra sincsenek ráncaim, de megelőzésnek is tökéletes. A Jasminosokat jobban szeretem, mert nagyon jól beszívja a bőröm őket, viszont a Dr. Schelleres pár percig kissé megkeményedik az arcon, és csak utána szívódik fel. Emiatt kevesebbszer használom, de egyébként ez is kiváló termék, sokat használ, sokkal üdébb lesz tőle másnap az arcom.

Ti milyen termékeket használtok az arcotokra? Van valami bevált krém, arctisztító termék, ami nélkül nem tudtok élni? Írjátok meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése