2014. szeptember 26., péntek

Termékvélemény: L'oreal szempillaspirál - Miss Manga

Szombat reggel nagyobb bevásárlásra indultam, elsősorban ruhákat vettem, de az alábbi szempillaspirált nem tudtam ott hagyni. Nagyon megtetszett a csomagolása, a formája, és a keféje is.



 Nem volt a legolcsóbb termék, de szerintem abszolút megérte rá kiadni pénzt, mert a különbség elképesztő. Csodálatos pillákat tud varázsolni, bár nekem kombinálnom kell egy másik spirállal, mert sok festéket vesz fel, így könnyedén összeragadhatnak a pillák, így ez egy kisebb hátrány.

A keféje egyébként nagyon különleges, még nem nagyon láttam ilyesmit. De talán nem is a kefe része olyan érdekes, hanem ahogy mozgatni lehet. Az alsó képen látszik egy kisebb törés vonal, onnantól a kefe végéig hajlékony az egész rúd, aminek feltehetőleg az az előnye, hogy könnyebben oda lehet férni vele egyes részekhez. Egy kissé talán idegesítő volt az elején, de hamar meg lehet szokni, és most már imádom.



A kefében sok különböző hosszúságú szál van, ám viszonylag elég rövidek, csak a vége felé kezdenek hosszabbodni, így a külső pillákat sokkal dúsabbá tudja tenni, ami szerintem nagyon szép tud lenni. Az alsó pillákra is kiváló.



Annak örülnék, ha egy kicsit olcsóbban is hozzálehetne jutni, de én teljesen meg vagyok vele elégedve, mert semmi olyat nem ígért, ami nem teljesült volna, így megérte az árát, de valószínűleg tovább fogok kísérletezgetni, hogy megtaláljam a tökéleteset.

2 megjegyzés:

  1. Egyébként ez a Miss Manga szempillaspirál engem is nagyon érdekel. Ez az, amit Palvin Barbi reklámozott nem? Vízálló? Csak mert akkor én is beszerzek egyet :D

    VálaszTörlés
  2. Azt nem tudom, hogy ki reklámozta, mert amennyit én ülök tévé előtt... :D Nem vízálló, nem igazán szeretem az olyanokat minden napra használni, mert töri a szempillákat. :/

    VálaszTörlés