2014. november 17., hétfő

Termékvélemény: W7 In The Nude paletta


Szerintem szinte mindenki áhítozik egy Naked paletta után az Urban Decay-től, akinek még nincs, hiszen nagyon szép, természetes színeket tartalmaz, és mégis, szinte bármilyen sminket el lehet vele készíteni, hiszen vannak benne matt, szaténfényű és csillámos színek is egyaránt. Barátnőmnél volt szerencsém kipróbálni egy Naked 2-es palettát, és nagyon tetszett, viszont inkább a Naked 3 felé húzott a szívem, de húszezer forintot nem akartam erre költeni, így alternatívát kerestem. Így bukkantam rá a W7 termékeire, és a márkától több dolgot is megrendeltem Ebayről, többek között az In The Nude palettát, ami a Naked 3 dupe-ja.

A csomagolása már elsőre is megnyerő volt számomra, mert szinte ugyanolyan, mint a Naked 3 palettáé. Sminkeknél a megjelenés is nagyon fontos, de a praktikusság talán még inkább. Ezt a darabot szívesen elvinném magammal bárhova, hiszen a fémből készült tartójában nehezen tesz bármi is kárt (legalábbis ami egy női táskában található), illetve nem nyílik ki egy könnyen, ezért egyszerűen akár bele is hajíthatom a bőröndömbe, valószínűleg akkor sem lenne baja.


Másik pozitívuma, amit már említettem, hogy szinte bármilyen sminket el lehet vele készíteni. Én a három matt színt szoktam használni a hétköznapokra, ha esetleg egy kis szemhéjpúderre is vágyom, de alkalmakkor az erősebb színeket is könnyedén tudom variálni, így remek alkalmi smink is készíthető belőle. Plusz előnye, hogy nem igazán tartalmaz felesleges színt, amit nem szeretek, hanem mind a tizenkét szín jól kihasználható.
A szemhéjpúderek állaga krémesebb, nagyon minimálisan porolódik, ezért könnyű a felvitele. A csillámosabb színek, mint például a "Sun Kissed" nagyon könnyen potyog, de a többinél nem tapasztaltam ezt. Szintén ez a szín az, ami talán a legkevésbé tartós. Gyönyörű árnyalat (nézzétek meg a swatchoknál), imádom a színét, nyáron tartott eseményekre kiváló választás (már a neve is ezt sejteti), de sajnos elég hamar eltűnik a szemhéjamról.


A világos színek nyilvánvalóan kevésbé pigmentáltak, mint a sötétebbek, de ez számtalan palettánál előfordul, úgyhogy nem lepődtem meg, hogy több réteget kellett felvinnem, hogy szépen előjöjjenek a a világosabb árnyalatok. A sötétebb színek viszont nagyon szépek, könnyű velük dolgozni, és pigmentáltságuk is megfelelő.

Latte, Angel, Venice, Marilyn, Copper Pot
Sun Kissed, Alice, Bad Manners, Coffee Cup, Mud Slide
Tokyo, Fashionista
A hozzájáró ecsettel azonban nagyon nem vagyok megelégedve. A Naked palettákhoz is kétvégű ecset tartozik: az egyik a szemhéjpúder felvitelére való, a másik pedig füstösítésre. Az előbbi ennél a palettánál is meg van, viszont a másik sajnos egy használhatatlan applikátor, bár a lapos ecset sem valami jó minőségű, úgyhogy akár egy lendülettel mehetne is a kukába, úgy, ahogy van.

 

Összességében elnyerte a tetszésemet ez a paletta. Vannak gyenge pontjai is (ilyen például az ecset), de a csomagolása egy az egyben a Naked 3-é, illetve a színek is hasonlóak. Nyilván a minősége a Naked paletták mögött kullog, de véleményem szerint egy méltó dupe-ja lehet az eredetinek, mert nagyon praktikus a színek és utazás terén is. Szerintem háromezer forintot simán megért, úgyhogy ha ti sem szeretnétek annyit költeni egy eredeti Naked palettára, akkor ajánlom a W7 In The Buff (Naked 2), illetve az In The Nude (Naked 3) palettáit, mert árban szuperek, és igazán remek kis termék mind a hétköznapokra, mind különféle eseményekre. 

2 megjegyzés:

  1. belinkeled pontosan honnan rendelted? :) Nagyon tetszenek az árnyalatai
    Köszi,
    Nymphea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Itt a link: http://www.ebay.co.uk/itm/W7-In-The-Nude-Natural-Nudes-Eye-Colour-Palette-/221619037139?pt=UK_Clothing_Masks_JD&hash=item33998623d3 . :)

      Törlés