2014. július 21., hétfő

Alapozóim, tapasztalatim, ajánlásaim

Sziasztok! Megint egy kicsit az alapozókról lesz szó, mert úgy gondoltam, hogy jó lenne megosztani veletek, hogy nekem mik váltak be, miket ajánlok, és azokat is, amik sajnos nem nagyon jöttek be. Úgyhogy egy kisebb összefoglalót láthattok most itt a termékekről, amikkel megpróbálkoztam.



Catrice - All Matt Plus. Jelenlegi kedvencem. Sajnos én is az olajos bőrűek táborát erősítem, úgyhogy a napokban mindenképpen egy matt alapozót kerestem. Több helyről is hallottam már erről a termékről, ezért úgy voltam vele, hogy egy próbát megér. Nem is csalódtam, mert imádom! Nagyon könnyű vele dolgozni, a bőrszínemhez kiválóan idomul, és tökéletesen matt lesz tőle az arcom.

Astor - Mattitude HD. Ezt az alapozót kétszer is megvettem egymás után, mert nagyon bevált. Akkoriban még nem voltam tisztában azzal, hogy a matt hatású alapozókra kell vadásznom, ez egy teljesen véletlen választás volt. Pontosabban, kinéztem a tévében, mert a reklámja nagyon megfogott. A fedése nagyon erős, az állaga is kiváló volt, ezért a felvitellel sem voltak gondok. Sajnos nem vagyok benne biztos, hogy lehet még kapni, mert múltkor sem találtam. Kár érte, tényleg nagyon szuper termék volt.

MaxFactor - FaceFinity. Ebből a termékből is másodjára vásároltam, mivel nagyon bevált elsőre. Az is a tudatlanságom idején történt, hogy másodjára is elmentem megvenni, de egy sárgás árnyalatot vettem meg belőle, így csak keveréssel tudtam használni. Sajnos rá kellett jönnöm, hogy habár a fedése elég erős, nem olyan jó vele dolgozni, ugyanis nem nagyon ragad meg a bőröm, leginkább csak kenegetni lehet ide-oda. 

Annemarie Borlind alapozó. Anyukám rendel ilyen termékeket, leginkább krémeket, de a webshopjukban ráakadtam egy alapozóra, így megkértem anyát, hadd rendelhessem meg. Azt kell tudni ezekről a termékekről, hogy leginkább természetes alapanyagokból készültek, így elég drága volt, és azt gondoltam, hogy akkor legalább megéri az árát. Hát, nem így történt. Az árnyalatot nagyjából sikerült belőnöm, viszont annyira sűrű az állaga, hogy szinte lehetetlen vele bármit is kezdeni. Mindig összegyűlik valahol, és lehetetlen eldolgozni.

Dr. Hauschka alapozó. Ez is egy hasonló kreálmány, mint az előző termék. Ezt a kozmetikusom sózta rám, mert el volt ájulva, hogy milyen alapozókat használok. Mondta, hogy ez csodát művel a bőrrel, és hogy ki kell próbálnom. Mondtam, hogy rendben, kipróbálom, így hát rendelt nekem Németországból. Eldöntötte, hogy 20-as árnyalat lenne a megfelelő, de persze sötét lett, plusz ugyanaz volt ezzel is a baj, mint az előzővel. Eldolgozni kész tortúra volt, és az állaga sem volt valami jó. Ezeknek a termékeknek meg még van egy jellegzetes "illatuk" is, ami természetesen az alapozón is érezhető. Narancsos talán, de nekem ez egyáltalán nem jött be, úgyhogy nehezen viseltem el magamon, igaz, csak pár alkalommal használtam.

Essence - All-In-One BB Cream. Anyukámnál láttam először BB krémet, és rögtön utána is olvastam, hogy mit tud. Megtetszett, és gondoltam, hogy én is veszek egyet, mert anyu bőre egyébként is sötétebb árnyalatú. 20-ast vettem, ami a "natural" jelzővel lett ellátva, azonban még ez is elütött a bőröm színétől. Nyáron elmegy, de télre vettem, és nevetségesen festhettem "napbarnított" arccal. Egyébként a minőségével meg voltam elégedve, és ráadásként még 30-as fényvédőt is tartalmaz.

Astor - Skin Match BB Cream. Nyárra úgy BB krémet szerettem volna venni. Az Astornak a BB krémje nagyon megtetszett, így arra esett a választásom. Nagyon furcsa kis krém ez. A nyaralásom során olyan volt, mintha sötét lett volna a bőrömhöz (10-es "ivory" árnyalatú…), itthon pedig tökéletes, néha kicsit világos. Mindenesetre szeretem, most már meg vagyok vele elégedve, de a Balaton parton ki nem állhattam szegényt. 

Essence - Soft Touch Mousse Make-Up. Ez az alapozó kilóg a többi közül, mivel habállagú. Nagyon ki akartam már próbálni egy ilyen fajta terméket, így megvettem. Sajnos sötét lett a bőrömhöz, így leginkább szemhéjalapozásra használom, persze csak akkor, ha szemhéjpúder is kerül fel, mert különben elütne a bőröm színétől. Szemhéjalapozásra tökéletes, az állagát imádom. 





Nektek melyek azok az alapozók, amik nagyon beváltak, és melyek azok, amiket nem érte meg megvenni? Esetleg ezek közül használtátok már valamelyiket? Ha igen, mik a tapasztalataitok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése