2014. július 18., péntek

Megnyílt a Natural&Glowing!

Sziasztok! A másik blogomról, a Brutal-Love-ról szerintem már ismerhettek egy páran, s ott említettem is, hogy egy újabb projekten dolgozok.



Az utóbbi időben eléggé elkezdett foglalkoztatni a szépségápolás, de csak amolyan hobbi-szinten, szóval semmi komoly. De rengeteget olvasgattam, nézegettem videókat a témában, és nagyon tetszett az a világ, ami kitárult előttem, így gondoltam, hogy másokkal is szeretném megosztani ezt a tudást, és tulajdonképpen így alakult meg ez a blog.

Főbb témája az oldalnak a szépségápolás, azon belül a hajápolás és a körömápolás is nagy szerepet kap. A sminkek terén eléggé otthon vagyok, tapasztalataimat is meg tudom veletek osztani, valamint tanácsokat is rejtegetek a tarsolyomban.

A címből is kiderülhet, hogy leginkább itt a természetességre fogok törekedni, tehát nem fogom senkire rátukmálni a méregdrága sminktermékeket, úgyhogy semmi ilyesmire ne számítsatok. Egyszerűen csak tippeket adok kezdőknek, és megmutatni, hogyan tudjátok kihangsúlyozni a szépségeteket és az adottságaitokat, ugyanis sajnos én sem voltam tisztában eleinte pár alapvető dologgal.

Ha tetszik a blog témája, és szívesen olvasnál ilyen cikkeket, akkor várlak vissza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése