2014. augusztus 17., vasárnap

Köröm tutoriál: Cukros körmök

Ahogy azt ígértem, hoztam egy köröm tutoriált. Valószínűleg lesz még, de nem hiszem, hogy mostanában, mert nem pont így képzeltem el a képeket, és még meg kell oldanom, hogy jobban átláthatóbbak legyenek, stb. Az is lehetséges, hogy legközelebb videó formájában tekinthetitek majd meg. A lényeg az, hogy ez még egy elég kezdetleges dolog, így ne számítsatok olyan nagy profizmusra a képek terén, de hát valahol el kell kezdeni… :)

Egy nagyon egyszerűen elkészíthető körmöt csináltam, ami nagyon jól mutat minden évszakban, és pár egyszerű dologgal el is lehet készíteni. Ezek a cukorba mártott körmök, amiken valóban cukor található. 

Nézzük a hozzávalókat:
  • Egy általad választott körömlakk (de lehet mindegyik körmöd más színű, mindenki saját ízlése szerint alakítja)
  • Egy átlátszó körömlakk
  • Ecsetek a tisztításra
  • Kristálycukor
Sajnos csak barna cukrot találtam itthon, ami két okból kifolyólag sem a legjobb. Nincs olyan szép fehér színe, hanem inkább barnás, és nagyobb szemcséjű is, úgyhogy lehetőleg ne ilyet válasszatok a körmötökhöz, mert nem fog a legjobban mutatni.



Első lépésként a körmeinket kifestjük a választott színre. Arra figyeljetek, hogy lehetőleg ne fessétek ki egyszerre mind az öt ujjatokat, mert a hamarabb száradó körömlakkokba már annyira nem fog beleragadni a cukor. Tehát egyszerre csak egyet.

 

Miután egy ujjatokkal megvagytok, öntsetek egy papírra némi cukrot, hogy majd később egyszerűen ki tudjátok dobni a felesleget. Ebbe a kis halom cukorba pedig nyomkodjátok bele az ujjatokat. Figyeljetek arra, hogy kicsit forgassátok is, hogy a körmötök egész területét befedje a cukor.



Az ecsetek segítségével a felesleget le tudjátok söpörni az ujjaitokról, valamint a végével pedig helyre tudjátok igazítani a kiálló darabkákat. Én leginkább csak az utóbbira használtam, mert bőrömre nem igazán tapadt cukor.

Az átlátszó körömlakkal fixáljuk az egészet. Mivel a cukordarabok eléggé kiállnak, azért a húzómozdulatokat lehetőleg mellőzük, mert csak elmozdulnának a darabkák, és a körömlakkot inkább tapogassuk rá a cukor felületére, hogy a későbbiekben ne mozdulhasson el. 


Ha a körmötök egész felületét befedtétek az átlátszó körömlakkal, akkor a későbbiekben elvileg semmi probléma nem lesz vele. Én nem hagytam fent olyan sokáig, de párszor kezet mostam, amikor még rajtam volt, és semmi baja nem lett. 


Én mindennapi viseletre annyira nem ajánlom, ugyanis engem kicsit zavart az érdessége, viszont egy buliba, farsangra szerintem nagyon jól mutat, főleg ha mindegyik körmötöket vibráló színekre festitek.

Remélem, hogy kedvet kaptatok hozzá, és szívesen kipróbáljátok majd. Következőleg igyekszem jobb képekkel szolgálni, és lehetőleg valamikor reggel csinálom, mert már egy kicsit sötét volt négy óra körül ehhez. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése