2014. augusztus 20., szerda

Köszönet és egyéb dolgok, kérdések

Sziasztok! Sokat gondolkoztam az oldallal kapcsolatban, mert az utóbbi pár napban nem igazán volt kedvem hozzá, hogy posztokat gyártsak. Mivel ez nem egy blog, és úgymond nem az épp aktuális dolgokkal foglalkozik, hanem előre is megírhatok posztokat, így mindig ezt tettem. Leültem, egy nap megírtam akár három posztot, majd a hét folyamán szépen lassan közzétettem őket.

Nos, még mindig vannak publikálásra váró cikkeim, és ötleteim is, amik ugyan még nincsenek megvalósítva, papírra vannak vetve. Viszont abban nem vagyok biztos, hogy minek is örülnétek igazán. Ezért szeretnélek titeket megkérni, hogy amit szívesen látnátok a blogon, azt írjátok le chatben vagy kommentben. Írd le, ha például több termékvéleményt szeretnél hallani, esetleg több mindent a hajápolásról, vagy esetleg tutoriálokat. Megkönnyítenéd a munkámat! :)


A második dolog pedig az lenne, hogy szeretnék köszönetet mondani. Az elmúlt hónapban nagyon sokan látogattatok a blogra, és a visszajelzések alapján hasznosnak találtátok a cikkeimet, aminek nagyon örülök. Szuperek vagytok!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése