2014. augusztus 15., péntek

Termékvélemény és egy kérdés

Ma egy rövidebb poszttal érkeztem, ami egy kis véleménykritikát tartalmaz, valamint egy kérdést felétek, hiszen rengeteg ötletet tartogatok még, csak nem tudom, hogy mennyire érdekel titeket, és hogy szívesen olvasnátok-e.


A fent látható Baleás termékről szeretnék néhány szót szólni, mert egy nagyon hasznos kis termék, ha hajat vasaltok, göndörítetek, vagy csupán csak hajat szárítotok, hiszen a hő kiszárítja, töri a hajvégeket, így kell valami, ami megvéd ellene.

Az előző hővédőmet nagyon nem szerettem, így megkértem anyát, hogy vegyen nekem újat, ha már úgyis elugrik a boltba. Kicsit féltem, hogy milyet vesz, mivel nem tudtam beleszólni, de szerencsére nagyon kellemesen csalódtam.

A csomagolása egyből megfogott, és a Baleás termékeket is nagyon imádom, így boldogan próbálgattam ezt a hővédőt is. Az illata mennyei, egyből beleszerettem, úgyhogy már az első benyomásom is jó volt róla. 

200 °C-ig véd a hő ellen, ami nekem tökéletes, hiszen nagyjából ez az a hő, amivel egyenesítem a hajamat. Sajnos a hajsütővasam dobozát elveszítettem, a készüléken pedig csak 1-es és 2-es fokozat van, így nem tudom, hogy milyen meleg a 2-es fokozat, de szerintem az is 200 °C körül lehet, vagy még kevesebb. Tehát ezen a téren nincs kivetni valóm a termékkel.

A csomagolás bársonyosan csillogó hajat ígér, amit meg is ad! Nagyon szép fényesek, puhák lesznek tőle a tincseim, plusz az illatát is megtartja, így egész nap érzem a hajamon. Kicsit ugye benedvesíti a hajat, amikor rákerül, de körülbelül fél perc múlva újra száraz, így nem kell sokat várni vele.

Én abszolút elégedett vagyok a termékkel, pedig még csak kétszer használtam eddig. Egyébként napozáshoz is lehet használni, hiszen a nap is rettentően kiszáríthatja a hajszálakat, így strandolás után is bátran fújhatjuk a tincseinkre. 


Ezen kívül lenne még egy kérdésem, ahogy azt a bejegyzés elején említettem. Mostanában nagyon rákaptam a körömfestésre, díszítgetésre, mint azt a fenti képen is láthatjátok. Szívesen csinálnék köröm tutoriálokat, ha érdekel titeket az ilyesmi. Ha igen, akkor írjatok a chatbe, vagy hagyjatok kommentet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése