2014. augusztus 5., kedd

Vélemény: Essence - All About Matt: Fixing Compact Powder (átlátszó)

Nos, véleményt eddig még nem hoztam, de úgy gondoltam, hogy egyes termékekről, amik szerintem nagyon hasznosak, vagy esetleg katasztrofálisak, megosztom a véleményemet, hiszen ezzel megkönnyíthetem a dolgotokat, ha legközelebb sminktermékeket szeretnétek vásárolni, csak éppen nem tudtok dönteni.


Nem olyan régen a barátommal betévedtem az egyik drogériába körömlakkot vásárolni, de végül egy púderrel is gazdagodtam, hiszen nem volt szívem otthagyni ezt a csodát - mint ahogy az később kiderült róla. Hallottam/olvastam már az átlátszó púderekről, viszont eddig nem volt alkalmam "farkasszemet" nézni velük, és valahogy mindig is furcsálltam. Azonban le volt akciózva ez a termék, így képtelen voltam otthagyni, na meg azért a kíváncsiság is hajtott.

Mint ahogy azt a címke is hirdeti, hihetetlenül jól fixál és mattít egyben. Mivel nekem elég olajos a bőröm, így mindig matt púderek után kutattam, mert ha éppen az alapozó nem érte el a várt hatást, akkor egy gyors púderezés után már nem is fénylett a bőröm. 

Azt nem tudom, hogy a smink tartósága függ-e a bőrtípustól, de gyanítom, hogy igen, mert az én olajos bőrömön mindig elcsúszkált a smink, nem tartott olyan sok ideig, mint ameddig szerettem volna. Mivel fixál is, így elkezdtem a szemhéjamra is használni, amikor kész voltam a szemsminkkel, és mivel ugye átlátszó, így fel sem tűnik, hogy a színek fölé kerül más termék is. Azt kell hogy mondjam, az eredmény valami fantasztikus. A barátnőimmel párszor voltunk már bulizni, amikor már ezt a púdert használtam, és amikor hazaestünk három fele, akkor is tökéletes volt a szemfestékem. 

A mattítás már ennyire nem vált be, bár valószínűleg ez is amiatt van, hogy tényleg eléggé olajos bőrrel vagyok megáldva, és főleg a szemem alatt nagyon hamar kifényesedek. Így végül is magammal kell hordanom, de csakis azért, hogy a fényesedésre hajlamosabb területeket újra lemattítsam. Viszont az alapozó után, amikor felviszem egy egészen gyönyörű matt hatást tudok vele elérni, még akkor is, ha BB krémet használok (ami engem eléggé kifényesít).

Egyetlen hátránya számomra az, hogy nagyon porolódik, de úgy vettem észre, hogy szinte az összes essence termékemmel így van. Egy kicsit felveszek belőle a púderecsetemmel, de egy aprócska mozdulattól is már tele van fele a föld, a kezem. Úgyhogy ez az, ami nagyon idegesít benne, de egyébként nagyon imádom.

Ti esetleg próbáltátok már ezt a terméket? Ha igen, nektek mik a tapasztalataitok róla? Ha nem, akkor letesztelnétek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése